Інтегровані системи корпоративного менеджменту

Інтегровані системи корпоративного менеджменту

Відповідні 2-м або більше міжнародним стандартам.
 
Все більш поширеною практикою на підприємствах і в організаціях різного профілю стає впровадження сучасних систем менеджменту, що відповідають вимогам 2-х і більше стандартів. Неминучим при цьому є питання про погоджений побудові таких систем менеджменту, в яких, з одного боку, в максимальному ступені реалізовані переваги використання окремих стандартів, а з іншого, виключена узгоджена реалізація їх вимог і усунуто дублювання загальних окремих стандартів функцій.
 
Інтегровані системи менеджменту - частина загальної системи менеджменту організації, основані на виконанні вимог декількох міжнародних стандартів на системи менеджменту, наприклад ISO 9001 діє до: 2015, ISO 14001: 2015 року, ISO 22000: 2005, OHSAS 18001: 2007, ISO 27001 та ін. І функціонує як єдине ціле.
 
Впровадження інтегрованих систем менеджменту забезпечує:
  • Системний менеджмент організації, що охоплює кілька напрямків, наприклад, якість, екологію, безпеку праці і т.д .;
  • Взаємоузгодженість відповідають різним системам менеджменту процесів і функцій;
  • Оптимізацію загальних для окремих систем функцій і процесів;
  • Можливість подальшого розширення системи менеджменту на інші сфери діяльності організації
  • Підвищення інвестиційної привабливості як компанії послідовно розширює свою систему менеджменту, що функціонує на єдиній методологічній платформі.
  • Зменшення обсягу документації за рахунок оптимізації і узгодженого застосування використовуваних стандартів.
  • Зниження до 30% витрат на розробку і впровадження інтегрованої системи в порівнянні з розробкою і впровадженням тих же систем, але окремо.
Фундаментом для створення інтегрованих систем менеджменту служать стандарти ISO серії 9000, базові поняття та принципи яких, в найбільшій мірі відповідають поняттям і принципам загальної системи менеджменту.
 
Інтегровані системи менеджменту застосовні для будь-яких організацій, які планують інтегрувати дві або більше системи менеджменту в єдине ціле, незалежно від їх розміру і галузі діяльності.