Аналіз і оптимізація ключових бізнес - процесів систем менеджменту - виявлення і усунення проблем, що впливають на ефективність діяльності організації.
Аналіз складається з декількох напрямків:
-
Визначення основних критеріїв процесів, а саме результативності, ефективності і т.д.
-
Визначення вартості і часу виконання процесів, втрат.
-
Аналіз ключових показників результативності процесів, операційних ризиків.
-
Аналіз результативності менеджменту інформаційними потоками, адекватності та повноти, використовуваної інформації
Оптіматізація використовується для приведення бізнес - процесів організації на новий якісний рівень.
Оптимізація складається з декількох етапів:
-
Визначення ключових бізнес-процесів організації.
-
Визначення критеріїв оптимізації процесів.
-
Побудова та впровадження перспективної моделі системи менеджменту.
При аналізі та оптимізації особлива увага приділяється взаємозв'язку організаційної структури та бізнес-процесів.