Системы менеджмента качества

Системи менеджменту якості

Сімейство стандартів ISO 9000 в їх редакції 2000, 2008, 2015 років – інструмент для побудови ефективної моделі управління організацією щодо якості виробленої продукції. В основу якої покладено процес, концепція даних стандартів лягла в основу всіх інших систем менеджменту галузевого і спеціалізованого призначення.

Впровадження Системи менеджменту якості, що відповідає стандартам ISO серії 9000, забезпечує:

  • Чітку послідовність, відтворювання, взаємоузгодженість і простежуваність процесів на всіх рівнях організації.
  • Поліпшення взаєморозуміння між постачальниками і споживачами, а також між підрозділами всередині підприємства на основі єдиних принципів, підходів і процедур.
  • Підвищення ефективності прийнятих рішень як внаслідок систематично проводяться внутрішніх і зовнішніх аудитів, так і в цілому в результаті моніторингу та аналізу ефективності функціонування системи менеджменту.
  • Створення загальної бази знань на основі ефективного внутрішнього обміну інформаційними ресурсами.
  • Легка інтегрованість і адаптованість з іншими системами менеджменту завдяки єдиними принципами і концептуальним основам.
  • Ефективне управління документованої інформацією про якість.
  • Постійне вдосконалення процесів управління і виробництва на основі застосування коригувальних дій.
  • Зменшення залежності від « незамінних » працівників завдяки процедурам та інструкцій, що регламентують обсяг і послідовність дій.
  • Підвищення ефективності функціонування підприємства в цілому за рахунок пріоритету в діючій системі менеджменту якості методів попередження недоліків над їх усуненням.